21 Mayıs 2015 Perşembe

Halkalı'dan İstanbul Turu

Herkese merhaba !

Uzun zamandır paylaşmak istediğim, bir türlü fotoğrafları hazırlamaya fırsat bulamadığım bir postu, artık paylaşma vaktidir dostlar. Rehabilitasyon sektöründe atık gün denen bir şey vardır. Her ayın son bir ya da iki günü atık gündür. Biz de gezmeyi çok seven bir okul olduğumuz için, atık günleri boş geçmeyi pek sevmeyiz :) Bu nedenle lale zamanı nereye gidilir diye düşündük ve tabi ki de Gülhane'de karar kıldık :)

Okul servislerimizle yola çıktık ve soluğu Gülhane Parkı'nda aldık :)


Gülhane'ye gidip de insanın gözü gönlü açılmaz mı hiç :)


İstanbul manzarasının en güzel görünen yerlerinden biridir Gülhane. Ee tabi ben bu manzarayı es geçer miyim, asla :)


Gülhane'de manzara olur da çaysız olur mu hiç :) Gülhane'ye her gidişimde aklıma bir anı gelir. Üniversitede sözlü anlatım dersinde hocamız her hafta kompozisyon yazdırırdı. Yazdıklarımın içerisinde en sevdiğimin konusu; 'Gülhane'de İnce Belli Bardakta, Günbatımında Çay İçmek'ti. Çok romantik değil mi :)


Gülhane'den sonra acıkınca hemen Eminönü'ne geçtik ve tabiki de hedef balık ekmek :)


Çayı Gülhane'de içtik, yemeği Eminönü'nde yedik ee tatlı da Ortaköy'e kaldı. Ortaköy'de waffle keyfiyle gezimizi noktaladık. 


Harika bir gündü. Yayında ve yapımda emeği geçen herkese ve siz sevgili dostlara teşekkürler ;)

Bir sonraki postta görüşmek üzere, hoşçakalın 




4 yorum:

  1. istanbula gelen misafirlerimizi ilk getirdiğimiz yerler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kesinlikle :) Biz de geleneği bozmadık bir gezi düzenleyelim dedik :)

      Sil
  2. Merhaba bloğunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım ben de bloğuma beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin :)
      ben de takipteyim, sevgiler..

      Sil