15 Mart 2015 Pazar

kar manzaraları

Herkese merhaba!

Uzun ve yorucu bir aradan sonra, kavuştuk çok şükür :) Yorucu bir ara çünkü gerçekten zor imtihanlardan geçtim..Bu süreçte, teyzem vefat etti..Ben hep iki tane annem var derdim ve birini kaybettim...Hem de; hiç sigara içmediği, gayet sağlıklı ve organik beslendiği halde akciğer kanseri, aldı götürdü teyzemi...Ölümün ilk defa bu kadar yakınıma geldiği bu olayı henüz atlatabilmiş değilim..Rabb'im sevdiklerimizden ayırmasın..

Bunun dışında babam, teyzemin vefatından iki gün önce, safra kesesi ameliyatı oldu.Çok şükür ameliyat iyi geçti ve babam sağlığına kavuştu..Teyzemin vefatından bir gün sonra dedem merdivenlerden düştü ve kaburgaları kırıldı..Çok şükür onun da durumu şu an iyi..Yani anlayacağınız, her şey üst üste geldi..Allah beterinden saklasın..

Böyle olaylara şahit olduktan sonra, insan ister istemez dünya zevklerinden uzaklaşıyor. Fani dünyaya ait hiçbir şeyden zevk almıyor..Bundandır ki; bir süre inzivaya çekildim, buralara uğramadım... Zaten iş hayatı yeterince yoruyordu bir de yaşadıklarım üstüne biraz ağır geldi açıkçası...

Daha fazla içinizi karartmadan sadede geliyorum :) Geçenlerde o muhteşem karda, tabiki de ben kendimi dışarılara attım. Aldım fotoğraf makinemi, bata çıka bir sürü fotoğraf çektim :) Tabi bu fotoğraf çekiminin bedelini, ağır bir üşütmeyle ödedim ama yine de değdi :) Şimdi sizi bu güzel karelerle baş başa bırakıyorum :)

























Tekrar görüşmek üzere, hoşçakalın 



2 yorum:

  1. Merhaba blogunuzu, yazılarınızı, yorumlara değer verişinizi çok beğendim. Sizi takip etmekten mutluluk duyarım ve aynı şekilde bana da beklerim ! Sevgiler :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :)
      Hoş geldin o halde :) Bende takipteyim :)
      Sevgiler..

      Sil