7 Aralık 2014 Pazar

Annemin Defterinden: Browni Tarifi


Merhabalar herkese!
Haftanın en sevdiğim günlerinden birini devirmiş bulunmaktayız :/ Neyse ki kalan bir günü de harika bir tarifle tatlı tatlı değerlendirebiliriz :)
Sizlerle paylaşacağım bu tarif, annemin baya kabarık tarif defterinden özel bir tarif :) Şahsen ben kendisinden çok zor almıştım, şimdi de tüm dünyayla paylaşmak üzereyim :) Bu tarifin; diğer milyonlarca browni tariflerinden farkını, tatlıyı yediğiniz zaman anlayacaksınız..diyor ve tarifi veriyorum: 




REÇETE 

3 yumurta
1 su bardağı toz şeker
1 bardak yoğurt
1 paket kakao
125 g eritilmiş margarin

Yukarıdaki malzemeleri karıştıralım. Oluşan karışımdan 1 su bardağı ayıralım. Daha sonra bu malzemelere ilaveten:

2 su bardağı un
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilin 
6 yemek kaşığı süt ekleyip tekrar çırpalım. Elde ettiğimiz hamurumuzu yağlanmış tepsiye dökelim ve güzelce yayalım. Önceden ısıttığımız 180 derece fırınımıza, tepsiyi yerleştirelim. Hamurumuz piştikten sonra, ayırdığımız bir bardak karışımı, 1 kaşık yardımıyla üzerine yayalım (Öncesinde hamurda, kürdan yardımıyla küçük delikler açabilirsiniz, karışımı hamura yedirmek için). Daha sonra kekinizin üzerini dilediğiniz gibi süsleyebilirsiniz :)  
Mutlaka denemenizi öneririm bu tarifi ve tabiki de yorumlarınızı bekliyorum :)





Beğeneceğinizi umuyorum, şimdiden afiyet olsun :)
Mutlu pazarlar, hoşçakalın 

22 yorum:

  1. Ouvv müthiş görünüyor afiyet olmuştur inşallah :)
    Bu arada blogunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım ben de bloguma beklerim sevgiler :)
    makyajtavsiyem.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler beğenmenize sevindim :)
      Hoşgeldin, ben de takipteyim :)

      Sil
  2. bir hafta sonu yazısına haftanın ilk günü yorum yapmak da ayrı keyif:)
    ellerinize sağlık,çok güzel görünüyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun için teşekkürler o halde :)
      beğenmene sevindim, denemenizi tavsiye ederim :)
      Sevgiler..

      Sil
  3. Merhaba
    Blogumda dolu dolu kitap çekilişi var, katılımlarınızı beklerim
    http://ilknur--akpinar.blogspot.com.tr/2014/12/dolu-dolu-cekilis.html

    YanıtlaSil
  4. Leziz gözüküyor, elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. Cok güzel olmus görüntüsünden belli :)
    En sevdigim tatli cesitlerinden ellerine saglik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Benim de, bir tatlıkolik olduğumdan, en sevdiğimdir :)
      Sevgiler..

      Sil
  6. Nefis gözüküyor olsada yesem. Bu arada bloğunuz gerçekten çok güzel takipteyim banada beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin, sefa geldin :)
      Teşekkürler güzel yorumun için, bende takipteyim :)
      Sevgiler..

      Sil
  7. Ohh delicious :O <3
    Me as a new follower you have in any case already for sure! I would be very happy if you would also look at times past me and supported me as a new subscriber. :)

    Dearest greetings Schlodde <3

    moreschlodde.blogspot.de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Please welcome our :) I'm glad for the nice comments :)
      I'm following you :)
      with love..

      Sil
  8. Merhabalar :) Blog keşif etkinliğinden geliyorum sayfanızı takip ettim bana da beklerim :)
    http://kirmiziruganayakkabilarim.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, aramıza hoşgeldin :) ben de sendeyim :)
      Sevgiler..

      Sil
  9. Merhabalar :) Blog keşif etkinliğinden geliyorum sayfanızı takip ettim bana da beklerim :)
    http://kirmiziruganayakkabilarim.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin :) bende takipteyim :)

      Sil
  10. merhabalar, emeğinize sağlık :)(:

    Bana da beklerim :)(:

    aycinmutlu.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)
      Bende takipteyim :)
      Sevgiler..

      Sil
  11. Merhaba merhaba ben geldim ki ^^
    Reçete on numara beş yıldız, anne faktörü de olunca yakıyor!
    2 dirhem 1 çekirdek hehehe kitaptan dimi, süper!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin :)
      Anne faktörü önemli tabi :)
      Beğenmene sevindim, 2dirhem 1çekirdek aslında kitaptan değil, değişik bir hikayesi var :)
      Bir gün paylaşırım ;))
      Sevgiler..

      Sil
    2. Aaa direk kitapla bağ kurdum ben :)
      Pekii, bekliyoruz o zaman ;)

      Sil