1 Kasım 2014 Cumartesi

Pek Yakında !

Merhabalar.
Uzun zamandır Cem Yılmaz'ın yeni bir projesini bekliyordum ve sonunda geldi çattı ! Tabi hemen soluğu sinemada aldık :) Gerçi olumlu olduğu kadar olumsuz yorum da duydum yeni filmi "Pek Yakında" hakkında. Ama Cem Yılmaz'ın kötü bir proje çıkaracağına hiç inanmadım şahsen inanmam da :) Kısaca filmin konusu şöyle: "Eski bir figüran ve korsan DVD satıcısı olan Zafer (Cem Yılmaz), hayatta dikiş tutturamamış bir adamdır. Karısı Arzu ondan ayrılmak isteyince ona kendini kanıtlamak için son çaresine başvurur: 1970’lerde yazılmış ancak hayata geçmemiş bir film projesi olan Şahikalar’ı çekmek ve artık boş işlerle uğraşmadığını ona gösterecektir. Bu planında ona eski Yeşilçam emektarı arkadaşları yardımcı olmaya çalışacaktır, Zafer filmde Arzu ve diğer arkadaşlarıyla birlikte ünlü oyuncu Boğaç Boray’ı oynatacaktır. Zafer hem yeteneklerini ispat etmek, hem karısına güzel bir film hediye etmek, hem de onu ayrılıktan caydırmak için bu yetenekleri kısıtlı ekiple zorlu ve eğlenceli bir maceraya atılır."

Filmin konusu bana çok ilginç geldi ve başarılı bir oyuncu kadrosunu görünce hiç kaçırmak istemedim. Ki gittiğime kesinlikle değdi. Filmi izlerken bir yandan gülüyor, bir yandan da yüreğiniz burkuluyor. Yine her zamanki gibi harika bir Cem Yılmaz yapıtı, dedirtiyor insana bu film. Ancak bu filme, G.O.R.A ya da A.R.O.G. tarzı bir film beklentisiyle gitmemelisiniz. Zira o tarz bir film olmadığından, beklentinizi karşılamayabilir. 

Eğlenmeye hazırlarken kendinizi bir yandan da hüzünlenmeye hazırlayın bu filmi izlemeden önce. Her ne kadar filmle ilgili 'Gişede çakıldı' tarzında haberler olsa da ya da gerçekten çakılmış olsa da bence çok yoğun bir talebi hak eden bir film.
 Filmde ince esprili replikler oldukça fazla. Bunlardan bazıları:

"+Avatar'ı izledin mi?-Evet. +Orada bir ağaç var herkesin bağlandığı doğru mu? -Doğru. +O ağaç benim."
"Yürüyemeyebilir.-İstese yürür yani."
"Ulan bi latte 40 lira olur mu ya? -E 4 kişi içeriz canım nolcak."
"Araba İzzettin abinin. Arada tanıyan çıkınca sıkıyorlar iki tane."
"Sizin gibi dürrüklerle ne işim olur benim? -Aa dürrük ne ayol?"

Velhasıl, harika bir filmdi. Eğer gitmediyseniz, şiddetle gitmenizi tavsiye ederim.

Mutlu hafta sonları hepinize, sevgiler 


2 yorum:

  1. Hmm... Ben hala gitsem mi gitmesem mi ki boyutundaydım aslında. E bu durumda gideyim baali diyorum, bu güzel yorumdan sonra, gitmesem ayıp. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir çok kişi aslında gitsem mi gitmesem mi diye düşünüyor :) ama ben hiç bu moda giremeden hemencik soluğu sinema salonunda aldım :) gitmeni öneririm; harika bir kadro, harika bir film ve farklı bir konu :)
      Güzel yorumun için teşekkürler, sevgiler..

      Sil