13 Kasım 2014 Perşembe

33.İstanbul Uluslararası Kitap Fuarı/TÜYAP/8-16 Kasım 2014



Herkese merhaba ! Hafta içi 9.00 ile 17.45 arasında çalışınca, hafta sonları pek bir değerli oluyor, bilirsiniz. Bu yüzden hafta sonları güzel etkinliklerle geçirmek gerek :) Zaten ben bir hafta sonu evde kaldıysam, bir tembelleşiyorum, görmeyin gitsin :) Hiç bir yere çıkmak istemiyorum, hiç bir şey yapmak istemiyorum..Bu yüzden mümkün olduğu kadar hafta sonlarımı dolu geçirmeye çalışıyorum (her ne kadar annem bundan şikayetçi olsa da :D ). 
Bu hafta sonu da Tüyap kitap fuarı başladı, bildiğiniz üzere. Cumartesi günü seminer sebebiyle doluydum ama pazar günü soluğu fuarda aldım :) 


Bu fotoğrafları, insanlar biraz daha azaldığında çekebildim. O kadar kalabalıktı ki, fotoğraf çekmek şöyle dursun; zor yürüyorduk. Bir de diyorlar ki, Türkiye'de insanlar kitap okumuyor..Peh!






Bu da Tüyap'ta yer alan resim sergisi. Yemek yedikten sonra çekilen bir fotoğraf.


"Dikkat dikkat! Çocuk kitaplarının arasında kaybolan bir yetişkin aranıyor :)))" Aşağıdaki fotoğrafın manası budur efenim :)


Ee kendime kitap alırım da, öğrencilerimi unutur muyum hiç :)


Ve aldığım sevgili kitaplarım :) Daha unuttuğum kitaplar var bir sürü, belki bu hafta sonu tekrar giderim fuara. Aklınızda bulunsun, liste yapmadan fuara gitmeyin. Ama istediğiniz kitapların yayınevlerinin listesini yapın. Bulmanız çok daha kolay olur :)


Bu kitaplar da sevgili böceklerim için :)


Fuar hala devam ediyor dostlar. Güzel bir indirimle, aradığınız kitapları alabilirsiniz. İmza günleri bu hafta sonu da devam ediyor. Katılmak istiyorsanız, buradan imza günü listesine ulaşabilir; hafta sonu hangi yazarların imza günleri olduğunu öğrenebilirsiniz. 

Şimdilik benden bu kadar. Tekrar görüşmek üzere, hoşçakalın 


12 yorum:

  1. En büyük hayallerimden biri o atmosferde yürümek, nefes almak ve kitapların içinde olmak. Alice için harikalar diyarı neyse, benim için de tüyap o. O bir türlü nasip olmadı, bu sene de teğet geçiyoruz şartlar yüzünden ama fotoğraflarla bir nebze de olsa mutlu olmayı başardım.

    Tişikkirler.^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim :) Benim için de benzersiz bir yerdir :) Mutlu ettiysem ne mutlu bana :))
      Sevgiler..

      Sil
  2. Bende orada olmak isterdim ya. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fuar hala devam ediyor :) Dilerseniz ziyaret edebilirsiniz :)
      Sevgiler..

      Sil
  3. Benim gibi fuara gidemeyen ve merak edenler için çok güzel fotoğraflar paylaşmışsın :) Teşekkürler...
    Yeni kitaplarını da keyifle oku canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, beğenmene sevindim :) Güzel yorumun için teşekkürler :)
      Sevgiler..

      Sil
  4. Great blog

    How about follow each other?
    I follow your blog. Waiting for you
    My Blog: http://juliemcqueen.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank u :) I'm following you :)
      with love..

      Sil
  5. cute blog I WILL definitely be reading
    how about we follow each other ?
    whenshewrites-theblog.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. thanks :) I'm glad you like :) I'll follow you..
      with love..

      Sil
  6. yıllar önce tarık tufanın hayal meyalini okumuştum ve çok beğenmiştim, güzel post olmuş
    mbepofudukkoltuk.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tarık tufan harikadır, çok severim :) teşekkürler, beğenmene sevindim :)
      sevgiler..

      Sil