27 Ağustos 2014 Çarşamba

son zamanlarda

Yine bir aradan sonra tekrar merhabalar !

Bu geçen süre zarfında tatilde olduğumu, deniz-kum-güneş moduna girdiğimi, bronzluğun dibine vurduğumu düşüneniniz varsa; yanılıyorsunuz maalesef..Bu süre içinde yaptığım tek şey; çalışmak, çalışmak, çalışmak.. Eee iş insanın aynası değil mi(!) Ama yine de fırsat buldukça beni gezmelere götüren, en küçük bir can sıkıntıma, daralmama dayanamayıp hemen beni dışarılara çıkaran sevdiceğime selamlarımı iletiyorum(bu aralar yine geldiler de bana haberin olsun). Peki ben bu gezmelerde neler yaptım?

1- Bu fotoğraf; tam şurada bahsettiğim dostlarımdan birinin, nikahı sonrası yapılan kutlama pastası. Nikaha ait detayları daha sonraki posta saklıyorum. Sırayla tüm dostlar yuvalarından uçuyorlar. Sıradakini merakla bekliyoruz. Belki de piyango bana vurur, belli mi olur. :) 
2-3-4- Numaralı fotoğraflar; sevdiceğimle yaptığımız süper bir kız kulesi ziyaretine ait. Güzel bir vapur sefasının ardından kız kulesinde soluğu almak; insana "İşte İstanbul" dedirtiyor. Açıkçası bir İstanbullu olarak bunu söylemeye utanıyorum ama, ben ilk defa kız kulesine gittim. Gerçekten de gidilesi bir yermiş. Tarihi doku zarar görmeden kullanıma açılmış güzel bir mekan. He bir de herkesin bir kız kulesi resmi var, benim de olsun dedim ve hemen o ünlü fotoğrafı çektim( bkz:4 :)).
5- Numaralı fotoğraf; can dostum güzel insanla 2 ay aradan sonraki buluşmamızı temsil ediyor. Buluşma yerimiz buram buram maneviyat kokuyor. Tabiki de burası Eyüp. Zaten bizim onunla konuşmalarımız, gezmelerimiz, okuduklarımız yani yaptığımız her şey maneviyat kokuyor..Şükür ki hayatımda :)
6- Bu fotoğraf, benim kpss stresini atma çabalarıma ait. Evet sınav geçeli yaklaşık 2 ay oldu ama ben hala o sıkıntımı hissediyorum. Bu çabalarımın temsili olarak, vazgeçemediğim Bim Waffle'ını kullandım :) Tabi ben habire yiyorum tatlı, tuzlu, hamur işi falan hiç ayırt etmiyorum ya; bunun sonucunu alttaki 12 numaralı fotoğrafta bulabilirsiniz :))


7- Bu da sevdiceğimle yine harika bir günden. Ortaköy'den mükemmel bir boğaz turuna ait bir fotoğraf. Yine çok daralmıştım da.
8- Kahvekolik olan ben, boğaz turunda kahve içmeden durur muyum?-Asla! Ben tam kahve alan insanları hevesle dikizlerken, bir anda önümüzde 2 tane kahve beliriverdi. Benim sevdiceğim tek bakışımdan ne düşündüğümü anladığı için, kahvelerimiz de geliverdi :) Artık ne kadar iç çekerek baktıysam kahvelere :))
9- Nikaha ait detayları daha sonra yayınlayacağım dedim dayanamadım hemen araya bir tane sıkıştırdım. Bunlar nikah şekerleri. Bu şekerler o kadar ilginç bir şekilde bitti ki nikahtan sonra, hepimiz şok olduk. Fotoğraf çekmek için başka tarafa geçtim, birkaç fotoğraftan sonra arkamı döndüğümde dopdolu olan tepsi bomboştu. Sonradan öğreniyoruz ki, meğer kimse o şekerlerden yememiş. O zaman bir tepsi şeker nereye gitti? Bu bizim için hala büyük bir muamma :))
10- Bu çiçekler Yar'imin gönlünden kopmuş. Bir gün iş yerindeyken bir anda geliverdiler, yüzümü ve yüreğimi neşeye boğdular :) 
11- Hayatımda şimdiye kadarki en güzel poğaçayı yaptım, evet bunu başardıımm :)) Ama tabi her güzelin bir kusuru vardır ya..bu güzellerin de tek kusuru azcık tuzsuz olmalarıydı. Onun dışında gerçekten güzellerdi, yani kimse hastaneye falan kaldırılmadı :)) Sevdiceğimi ziyarete gitmeden önceki gece, saat 1'e kadar bunlarla uğraştım ama değdi. Hep elim boş geliyorum diye azcık isyandaydı da :))) Tarifini daha sonraki postta vereceğim, detaylı bir şekilde anlatacağım.
12- Tabi bu kadar yeme, içme, keyif derken bir baktım ki kilo alıyorum!! Arkadaşımın düğünü var ve kıyafet denerken çanların benim için çaldığını fark ettim! Hemen sarıldım pilates topuma, sen dedim canımsın dedim gel buraya dedim :)) Çok düzenli yapamasam da yine de yapmaya çalışıyorum. Zaten pilatesin üzerine de spor tanımam :)


Şimdilik diyeceklerim bunlar..
Daha sonra görüşmek üzere..Hoşçakalın 

2 yorum: