7 Temmuz 2014 Pazartesi

selam özgürlük, ben geldim !

Heheeeytttt! 

Zorlu bir sınav maratonunu, çok şükür ki, iyi ya da kötü bitirmiş bulunmaktayım!! :) İyi ya da kötü diyorum çünkü gerçekten de sınav çok zordu..Benim emeğimi, çabamı ya da hiçbir şekilde başarımı ve bilgimi ölçmeyen, kapsam geçerliği çok düşük olan bir sınavdı..Hayırlısı olsun diyor ve yaramı deşmeyi bırakıp konuyu değiştiriyorum :))



Geçtiğimiz hafta yıllık izin kullanıp bir hafta boyunca, deyim yerindeyse eşşek gibi sınava çalıştım. Yıllık iznimi KPSS uğruna yedim ve başka hiçbir uğraşım yoktu bu ara. Sınavın böyle olacağını bilseydim hiç dersaneye bile gitmezdim ya neyse..Bahsetmeden geçemiyorum şu saçma sınavdan, bildiğiniz gibi değil acım çok büyük!! Neyse...Amaaaaa sonunda özgürlüğüme kavuştum artık! Uyumayı, film izlemeyi, kitap okumayı, dizilerimi ve özellikle de bloğumu acayip özlemiş durumdayım :) Sınavdan eve geldiğimde tek problemim; kitap mı okusam, film mi izlesem ya da uyusam mı oldu. Tabiki de hiçbirini yapamadım çünkü daha önemli bir şey yaptım ve bütün KPSS kitaplarımı, gözümün görmeyeceği bir yere kaldırdım. Bence özgürlüğe en büyük adımım bu oldu :))
O kadar garip hissediyorum ki kendimi, sanki aylarca başka bir gezegende yaşamışım gibi..Hatta daha da ilginci, sürekli ders çalışmalıyım psikolojisi o kadar yerleşmiş ki, hep bir şey yapmam gerekiyormuş gibi hissediyorum :) Ama çok şükür ki artık ders çalışmam gerekmiyor, çünkü artık ben özgürüüüümmmm!! 
Bu yüzden, selam özgürlük ben geldiimm!! Ne kadar da özlemişim..

Tekrar görüşmek üzere hoşçakalın :)

2 yorum:

  1. Ahh bilirim o gezegenii :/ Çok şükür bitti.
    Hepimizin hakkında hayırlısı neyse o olsun ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O karanlık izbe berbat bir gezegen..Allah kimseyi oraya düşürmesin. Hepimizin hakkında hayırlısı olsun inşallah :)

      Sil