11 Temmuz 2014 Cuma

onlar olmazsa olmaz

Herkese merhaba!

Mübarek ramazan ayının bunaltıcı sıcağında, bilgisayar başında canım sıkılırken; güzel bir post yayınlamak üzere yola çıkmış bulunmaktayım (neden bu kadar uzun bir cümle kurduğumu ben de bilmiyorum). Böylesine ucu açık bir başlıktan çıkacak olan post ise; benim kullandığım vazgeçilmez kozmetik ürünlerim. Ne ararsanız bulabileceğiniz bu blogda kozmetik olmazsa olmaz tabi :)



Ben çok fazla kozmetik ürünleri deneyip, keşfedip kullanan biri değilim. Çünkü, kabul ediyorum, ben acayip üşengeç bir insanım :) Ama üşengeç olmasaydım da, aşırı hassas bir cildim olduğu için, her şeyi alıp deneyemezdim. Ancak işte belli başlı kullandığım ve çok memnun olduğum ürünler var.
_____________________________________________________________________________________________________________



Bunlardan ilki, geçenlerde aldığım bu dudak balmı. Oriflame gerçekten güzel bir ürün yapmış. Güneşten kuruyan ve çatlayan dudaklar için birebir. Ayrıca çok da güzel kokuyor. O yüzden oruçluyken sürmemenizi tavsiye edebilirim, çünkü insanın yiyesi geliyor :)
_____________________________________________________________________________________________________________


Bir diğer ürün, çatlayan topuklar ve kuruyan ayaklar için. Cildimin problemli olduğunu söylemiştim, ayaklarım da benim için baya bir sorun. Bir çok krem denememe rağmen tek işe yarayan, bu Oriflame'ın Feet-up kremi. 
_____________________________________________________________________________________________________________


Bir çok kişi bu markayı duymamış olabilir, ben de zaten bir doktor tavsiyesiyle öğrendim. Ersağ diye bir marka var ve ürünleri bitkisel. Ben el losyonu ve vücut losyonunu kullanıyorum. Bir losyondan ne bekliyorsanız, hepsini fazlasıyla karşılıyor. El losyonunu sürdüğünüzde eliniz anında pamuk gibi oluyor ve ellerinizi yıkadıkça daha da yumuşuyor :)
_____________________________________________________________________________________________________________


Bu da vücut losyonu. O kadar kaliteli ki, iddia ediyorum bir gün herkes Ersağ kullanacak :)
_____________________________________________________________________________________________________________



Bu Oriflame el kremini de, koleksiyonuma yeni ekledim. Ersağ el losyonu biraz büyük o yüzden çantama sığmıyor da :) Ben de çözümü bu kremde buldum :) Hem Ersağ el losyonunu sadece yatmadan önce sürmeniz bile yeterli. Ellerimdeki gelişme o kadar hoşuma gidiyorki, her görüşümde losyonu kullanıyorum :) Bu krem de sürekli çantamda ve işyerimde ya da dışarıdaki el kremi ihtiyacımı güzel bir şekilde karşılıyor. 
_____________________________________________________________________________________________________________


Garnier BB kremin bir bağımlısı olarak söylüyorumki; bu krem bir harika dostum!! Fondöten ve pudrayı zerre kadar aramıyorum. Bazı BB kremler kapatmıyor ya da cilde iyi gelmiyor gibi şeyler duymuştum. Ama her ne kadar cildim nazlı olsa da, kulaklarımı tüm olumsuz sözlere kapatıp, bu kremi denedim. Hiç ama hiç de pişman olmadım aksine çok çook çoookk memnunum ve kendisine bayılıyorum 
_____________________________________________________________________________________________________________


Kıvamı güzel, sürümü kolay, cildime ve beklentime uygun, ee daha nolsun :) Benim tenim akça pakça olduğu için, çok açık bir renk kullanıyorum :)
_____________________________________________________________________________________________________________


Ve son ürün yine Garnier Arındırıcı Temizleme Jeli. Makyaj sonrası kalıntıları temizliyor ve en sevdiğim yanı cildi matlaştırıyor. Aynı zamanda da gözenekleri sıkılaştırıyor.
_____________________________________________________________________________________________________________


Benim gibi üşengeç bir insan tabiki de bunu günde iki kere uygulamıyor :) Hatta zar zor akşamları yatmadan önce uyguluyorum. Ben bunu kullandıktan sonra pek ortalıkta dolanmadan hemen yatıp uyuyorum. Çünkü cilt rengini biraz açıyor ve ben zaten bembeyaz olduğum için, hortlak gibi oluyorum. Gece gece insanların kalbine indirmenin alemi yok yani :)
_____________________________________________________________________________________________________________


Gerçekten memnun olduğum ürünler bunlar, dostlar. Zira piyasada çok fazla ürün var ama hepsine güvenilmiyor. Ancak benim korka korka deneyip kullandığım ürünler. Tavsiyeleriniz ya da ürün önerileriniz varsa, buyurun dinliyorum 


Bir sonraki postta görüşmek üzere..
Hoşçakalın 



4 yorum:

  1. Benim ellerimde inanılmaz kuruyor yaz kış bu sorunu yaşıyorum mutlaka yanımda krem olmak zorunda :) ersağ kullanayım birde belki daha uzun süre kalıcı olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim ellerimde de aynı sorun var maalesef :) bu sorunu ersağ ile çözdüm ben gerçekten daha uzun süreli oluyor, tavsiye ederim yani :)

      Sil
  2. bloguzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım banada beklerim:) http://lapermstyle.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil