8 Haziran 2014 Pazar

Bol Fotograflı Post: Asia Chai Art

Heyecanlı, stresli, karmaşık ve garip zamanlardan herkese merhaba !
Malum KPSS'ye 27 gün kaldı! Heyecan dorukta, stres damarlarımda ve dilimde envai çeşit dua..Lütfen dualarınızı esirgemeyin dostlar, şu sınav hakkımda en hayırlı şekilde sonuçlansın ve gönlüm de o hayra razı olsun inşallah...
Tabi böyle bir psikolojideyken evde durmak pek akıl karı olmuyor çünkü duvarlar üstüme üstüme geliyor. Ben de gezecek farklı ortamlar araştırırken, sevdiceğim harika bir öneriyle imdadıma yetişti :) Kadıköy'de çok güzel, sakin ve farklı bir mekan olduğunu ve  çok beğeneceğimi söyledi. Tamam dedik hadi gidelim bakalım o zaman :)


Burası Asia Chai Art ve burada içecekleriniz, Uzakdoğu çayları. Hem kafe hem de çaylarınızı buradan satın alıp evinizde demleyip içebiliyorsunuz. Her isteğinize uygun çaylar mevcut. Asia Chai'a girdiğinizde sanki bir uzakdoğu ülkesindeymiş gibi hissediyorsunuz. Oradaki hoş ortam ve sıcak karşılama, bütün stresinizi ve gerginliğinizi alıyor. Bir de içtiğiniz çayın etkisiyle birleşince adeta kuş gibi çıkıyorsunuz oradan. Yani demem o ki, psikoloğa gideceğinize Asia Chai'a gidin :)


Eğer evinizde vakit geçirmeyi daha çok seviyorsanız, Asia Chai'ın muhteşem çaylarından satın alıp evinizde demleyerek içebiliyorsunuz. Ancak eminimki, oraya girdiğinizde çıkmak istemeyeceksiniz ve eviniz aklınıza bile gelmeyecek. Zira biz de 2-3 saatliğine gitmiştik ama akşam zor çıkabildik. Çünkü o ortamı bırakmak çok zor oluyor 


Benim için artık çayın merkezi Asia Chai Art oldu. Çünkü hayatımda hiç duymadığım çaylar dahil envai çeşit çay var. Bu fotoğraftakiler de meyve çayları. Sadece kokuları bile içmek için yeterli bir sebep.


Biraz da bakım zamanı. Burada çayın yanı sıra çeşitli doğal cilt maskeleri de mevcut. Cildinize uygun olanları satın alabiliyorsunuz.


Asia Chai'da Uzakdoğu'ya ait her şey var. Buna aromatik kokular da dahil. Aromatik yağ içeren bu kokuların hem fiyatları çok uygun, hem kalıcı, hem de harika kokuyorlar. Kullanmak için sadece çubukları şişenin içerisine yerleştirmeniz yeterli 



Veee işte geldik en sevdiğim noktaya :) Benim kupa takıntım olduğundan dolayı kendimi bu mugların yanından alamadım. Zaten bu fotoğrafları çekmem upuzun bir zamanımı aldı. Ama haksız mıyım bu kupalar harika değil mi? Sevdiceğim buradan sana sesleniyorum bak en beğendiğim kupayı işaretledim, hangisini alsam diye seçme derdin yok 


Bir diğer bayıldığım kupa. Bu kupaların içinde kendi demlikleri var. Çayınızı bardağınızın içinde, kendinize kadar demlemek istiyorsanız bu kupaları alabilirsiniz. Ayrıca çabuk soğuyan çaylardan da şikayetçiyseniz(benim gibi) kapağını kapatarak soğuma süresini uzatabilirsiniz. Mavi olan harika değil mi 


Uzakdoğu'yu yansıtan bir diğer ürün bu demlikler. Çayınızı misafirlerinize ikram etmek için şık, sade ve harika bir set. 


Asia Chai'da anlatmakla bitmeyen harika ürünler var. Çaylar, demlikler, çay setleri, kupalar, toprak bardaklar, aromatik yağlar, cilt maskeleri, aksesuarlar.Biraz bu güzelliklerle baş başa bırakayım sizi 












Harika bir çay keyfi yaptık o gün. Siniri stresi atıp huzurla dolu olarak ayrıldık. Kadıköy'e yolunuz düşerse uğramadan geçmeyin derim. Pişman olmayacağınıza hatta en uğrak yeriniz Asia Chai Art olacağına eminim. 



İnternet adresinden alışveriş yapmak isterseniz: http://www.asiachaiart.com
Asia Chai Art'ı ziyaret etmek isterseniz: ŞEMSETTİN GÜNALTAY CAD. NO.121/A KAZASKER İSTANBUL

Hoşçakalın, en kısa zamanda görüşmek üzere 

7 yorum:

  1. Çok güzel resimler. ellerinize sağlık..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler beğenmenize sevindim :))

      Sil
  2. Çok güzel bir yayın olmuş, harika bir yere benziyor hakikaten psikolog yerine burası olabilir neden olmasın;))) Nasıl hoş bir mekan oluşturmuşlar. Çok beğendim..:) İstanbul'a gidersem uğramak isterim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler :) İnsanı dinlendiren bir mekan. Bende cok begendim gittigimde kesinlikle tavsiye ederim, psikolog görevi görüyor gerçekten :)))
      Sevgiler..

      Sil
  3. sınava saatler kala başarılar diliyorum...inşallah istediğin gibi bir sonuçla karşılaşırsın...Allah yardımcın olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çookk teşekkür ederim gerçekten çok sevindim aklına geldiğim için :)) amin inşallah Rabbim herkesin gönlüne göre hayırlısını versin..tekrar teşekkürler ve sevgiler :))

      Sil
  4. Merhaba, Güzel bir bloğunuz var. Sizi tebrik etmek istedim.
    Ayrıca sizi kendi bloğuma davet etmek isterim. http://bilimscience.blogspot.com/
    Teşekkürler.

    YanıtlaSil