1 Nisan 2014 Salı

kırmızı ceketli kombin


Herkese merhabalar 
Uzun zamandır yapmak isteyip de yapamadığım, tam olarak bu olaydı. Her gün işe giderken özenle kıyafet seçiyorum ve bunları paylaşmak istiyordum. Olur ya hani daha farklı fikirleriniz vardır önerirsiniz ya da aklınıza hiç gelmemiş olan bir detay görmüşsünüzdür hoşunuza gider.Sözün özü, fikir alış verişi hoş olur hani :)
Geçenlerde görür görmez vurulduğum bu ceketi hemen alıp eve getirdim. Dolabımın %50'si siyah geri kalan %50'si kırmızı olduğu için, kombin seçeneğim baya vardı. Tamam biraz abartıyor olabilirim %50 değil de hani büyük bir kısmı diyebiliriz :) Bu aralar kırmızıya takmış durumdayım ama itiraf ediyorum. Her neyse, ben bu ceketi aldım eve getirdim ve hemen bir sürü kombin yaptım. Bunlardan birincisi ve bugün giydiğim bu kombin. Daha farklı kombinlere de uygun bir ceket olduğu için, bu ceketi burada baya görebilirsiniz :)



Ceketin altına da, çok sevdiğim bu siyah tuniği giydim. Tuniğin ense kısmı ve kollarının altı tül, ancak fotoğraflarda çok fazla belli olmamış. Tuniğin boyu çok güzel ve değişik tarzda farklı pantolonlarla da kombinlenebilir. Yani neredeyse her tarza gidebilecek bir tunik 


En az şık giyinmek kadar, rahat giyinmeye de özen gösteriyorum. Çünkü işim gereği sürekli hareket halindeyim. Bu pantolon en rahat pantolonlarımdan birisi. Eeee bütün gün çocuklarla oyun oynayıp peşlerinden koşmak için rahat hareket edebilmek gerek 


Gönül isterki topuklu ayakkabıyla, en az spor ayakkabı giymiş gibi yürüyebileyim. Ama ben hiç bir zaman öyle bir insan olamadım maalesef. Ancak bu spor ayakkabılar hem çok şık duruyor hem de çok rahat edebiliyorsunuz. 


Kırmızı ile altın rengi şal uyumu gibi, şal ya da başörtü ile de takı uyumuna bayılıyorum. Çünkü giydiğiniz sade bir şeyler olsa bile, bir kaç takı ile çok şık hale getirebilirsiniz. Ya da tam tersi de olabilir; zaten süslü olan bir kıyafetinizi takıyla çok abartılı hale getirebilirsiniz. Bu yüzden takı seçimine dikkat etmek gerekiyor. Benim en çok hoşuma giden bronz ve altın rengi takılar 


Hem şık hem de benim için rahat bir kombin. Ayrıca en sevdiğim renklerden oluşuyor :) 


Bir sonraki postta görüşmek üzere.
Hoşçakalın 

2 yorum:

  1. Merhabalar,
    Dost başa düşman ayağa demişler ama ben ayakkabılara vuruldum :) Rengi, modeli harika.. Bu sezon mu ben de altüst etsem mağazaları :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :)
      Teşekkür ederim yorumun için :)ben genelde görüp beğendiğim ayakkabı, takı yada kıyafeti alırım marka olması gerekmez benim için :) bu ayakkabıları da işten gelirken görmüştüm ve vurulmuştum bende :) yeni sezon bu ayakkabılar ve bu ara birçok mağazada da görüyorum mutlaka denk gelirsin :)

      Sil