7 Nisan 2014 Pazartesi

geçen haftalarda

İş ve kpss dolayısıyla çok sık post yazamıyorum maalesef. Paylaşmak isteyip de vakit bulamadığım bazı şeyler var :) 
Edirne'den ziyarete gelen bir arkadaşım eli boş gelmemiş sağolsun kavala kurabiyesi getirmiş..Adını hep duyduğum ama bir türlü yiyemediğim nadir yiyeceklerdendir kendisi :) Ama en az anlatıldığı kadar güzel bir şeymiş.. Fotoğrafta bahsi geçen kahve biliyorsunuz ki benim normal bir rutinim :) Oy sonrası annemle bir kafede kız kıza, dedikodu eşliğinde içilen bir kahvedir kendisi..Öyle çok dedikodu yapmadık aslında.. işte annemin iş yeri, benim iş yerim, benim dershanem, komşular, bakkalcı, mağazacı..falan filan :P Şaka tabi ki de yalnızca iş yerleri biraz doğru olabilir ama biraz :) 
Yine kpss kitaplarım vs..artık es geçiyorum :)
Ve kişisel notlarımı aldığım defterim :) Yazmayı hep çok sevdim hala da çok severim. Yazmak insanı çok farklı yolculuklara çıkarıyor. Özellikle de kendi iç yolculuğunuza çıktığınızda farkında bile olmadığınız duygularla yüzleşebiliyorsunuz. Yazmak aynı zamanda bir terapi çeşididir. Yazınızı bitirdiğinizde hafiflediğinizi ve rahatladığınızı hissedersiniz zaten :)
Yeni aldığım takılarım :) bu takıları kullandığım kombin için tık tık .




Bizim kapı komşumuz aynı zamanda benim çocukluk arkadaşım. Birlikte büyüdük hala da yakın arkadaşız. Sık sık onu rahatsız ederim zorla kahve yaptırırım uykusundan uyandırırım kek börek çörek yaptırırım, böyle de bi insanım :) Geçen gün kendisi aradı beni (ben zorlamadım) cupcake yapacağım gel beraber yapalım diye. Gittim önce birer kahve içtik. Sonra cupcake yapımına başladık. Bir baktık kabartma tozu yok. Neyse soda katalım dedik falan bir şekilde hallettik fırına verdik. Piştikten sonra çıkardık cupcakeleri ama ne yazıkki hiçbiri kabarmamış :) Bir de hamuru birazcık sert olmuş :) Tadı güzeldi, hiçbir olumsuz yorum yapmadan yedim..Muhtemelen arkadaşım bu yazıyı okuyacak :) Sevgili arkadaşım tadı güzeldi ama pek cupcake gibi değildi onlar başka bir şey olmuştu :) Bir dahaki sefere kabartma tozunu kontrol ederiz, bir de hazırladığımız hamuru daha fazla koyarız kaplarına, üzülme sen :) Genelde herkes yapabildiği yiyecekleri koyar buraya ama ne yapalım biz bu cupcake işini beceremedik :)




Şimdilik bu kadar, bir sonraki postta görüşmek üzere 

6 yorum:

  1. Hehe olsun ilk tecrübe:)İkinci girişimde muhteşem bir şey çıkacaktır ortaya...:)Bu arada kavala kurabiyesi de hakikaten çok güzeldir...Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ilk tecrübe biraz komik oldu :) İkincisi de yakında gelecek inşallah :)
      Kavala kurabiyesinin bu kadar güzel olmasını beklemiyordum aslında ama gerçekten çok güzelmiş :)
      Sevgiler :)

      Sil
  2. aah şu iş yoğunluğu yok muuu,ben de yazmak isteyip zaman ayırmada zorluk çekiyorum
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Evet baya zor oluyor elimden geldiğince zaman ayırmaya çalışıyorum :)
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  4. çok şanslısınız uzun yıllardır bir arada olabildiğiniz için.dilerim ömür boyu ayrılmaz ve bozulmaz aranızdaki ilişki...kekler de hiç fena görünmüyor.tadı da iyiydi madem afiyet olsun sizee:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler güzel dilekleriniz ve yorumunuz için :) kekler fena değildi ama beklediğimiz gibi de değildi :)
      Sevgiler :)

      Sil