24 Mart 2014 Pazartesi

KPSS sendromu




Sınava 3 ay kala olacak iş mi şimdi bu? Ders çalışma isteği namına hiçbir şey kalmadı bende. Tam ders çalışmaya başlıyorum, beynimin bir yanı sürekli başka şeyler düşünüyor. Dikkatim inanılmaz dağılıyor ve ders çalışmak dışında bir çok şey yapıyorum. Mesela fotoğraf çekmek, bir şeyler yemek, bilgisayar başına geçmek. Özellikle de, amaaann nolucak 2 dakika bir şey baksam, dediğim zamanlarda; bilgisayarın başından kalkarken bir bakıyorum 2 saat geçmiş. 

Ders çalışma savaşı verdiğim anlardan biri.




Daha sonra mutfağın yolunu tutuyorum. Akşamları hafif bir şeyler yemeye özen gösteriyorum ve hep de dişime göre atıştırmalıklar buluyorum. Hiç olmadı içecek bir şeyler alıyorum. Ama yiyecek olursa daha iyi oluyor çünkü dikkatimi daha çok dağıtıyor ya ondan işte. 

Aslında bu sırada matematik çalışıyor olmam lazımdı.



Sonra 15 dakika kadar ders çalışmaya çalışıyorum ama tabiki de verimli olmuyor. Ve ben fark ediyorum hiç bir şey yapamadığımı ve atanamayacağımı. Bunun üzerine moralim düzelsin keyfim yerine gelsin diye -ya da 15 dakika ders çalıştığım için kendime ödül olarak- bu aralar acayip bağlandığım The Vampire Diaries'ı açıyorum. Bu diziyi izlerken adeta kendimi kaybediyorum ve neden daha önce başlamadığıma pişman oluyorum. Ama tabi bir yandan da bütün gün sadece 15 dakika ders çalıştığım için vicdan azabından kıvranıyorum. Peki bu vicdan azabıyla diziyi kapatıp derse dönüyor muyum? -Tabiki de hayır :) 

The Vampire Diaries  ♥ 


Velhasıl, bu konuda ne yapacağımı bilmiyorum. Benimle aynı durumda olan ve ya daha önce bir çözüm yolu bulmuş olan ya da herhangi bir fikri olan varsa tavsiyeye açığım. Help meeeeeeee :(

7 yorum:

  1. Merabalar.. Bende ders çalışmaktan nefret eden ve dediklerini aynen yapan birisiyim. Sana şunu demek isterim ki günlük bir limit koy kendine. Atıyorum günlük 100 soru gibi, yada konu çalışıyorsan bir konu. bu limite uymaya çalıştıkça biraz biraz alışıyorsun ya da alışmasan da o hedef için çözdüğün iki gram soru bile senin için kâr olacaktır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merabalar :)
      hmm evet artık konu çalışmıyorum ama soru çözümü için çok mantıklı bunu uygulamalıyım :) yoksa gidişat çok fena :/
      çok teşekkür ederim tavsiye için :))

      Sil
  2. Sizde geleceğimi gördümmm ..
    Ben de bir öğretmen adayıyım daha yeni klasik ders çalışma maratonu bitti diyecekken bunu görmek beni üzmedi değil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üzücü ve yorucu bir süreç malesef :) ama biraz rahat bir yaşam sürmek için biraz çaba gerek..herkesin hakkında hayırlısı olsun inşallah :)
      Sevgiler :))

      Sil
    2. Çok haklısınız :)
      İnşallah ^^

      Sil
  3. profilinize çok güldüm helle her zaman bir sınava hazırlanan kısmına neden derseniz bende öğleyimde ondan :)

    hepimize başaırlar :))))
    bende bloğuma beklerim bu arada
    http://www.soslubadem.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öncelikle hoşgeldin sefalar getirdin soslu badem :)
      evet gerçekten de hep bir sınav maratonu hep bir hazırlık sinir stres..hayatım hep böyle oldu :)) bi sınava hazırlanmazsam kendimi rahatsız hissediyorum artık bi eksiklik var gibi :D
      davetine icabet ettim, yorum için teşekkürler :))

      Sil