5 Mart 2014 Çarşamba

güzel bir haftasonu

Eğer çalışıyorsanız gezmeye hasret kalıyorsunuz demektir. Sadece hafta sonları dışarı çıkabiliyorsunuz ama KPSS gibi bir derdiniz varsa çoğu hafta sonunu dershanede  geçiriyorsunuz. Ben de n'olur biri beni dışarı çıkarsııınnn artıııkk diye ağlarken, sevdiceğim imdadıma yetişti. Eee artık derin bir nefes almanın vakti gelmişti. Biz de kendimizi vurduk yollara. Kırk yılda bir vakit bulup dışarı çıkabildiğim için, bir sürü fotoğraf çekmeye çalıştım :) İşte onlardan bazıları :)
Yemek yemekten fotoğraf çekmeye zaman bulamadığımdan, sadece içecek faslının fotoğrafları mevcut :)


Tabiki de macaroon :) Ama dondurmalısından ziyade sadesi bana çok daha güzel geliyor 


Kahve Diyarında kendimi evimde gibi hissediyorum 


Özellikle acelemiz varsa benim canım kesin kahve ister ama öyle böyle değil. Acele etmek bende bir gerginlik yaratıyor demekki, kahve de beni rahatlatıyor dolayısıyla da canım gerginlikten kahve çekiyor. Sonra hemen bir yer buluyoruz ve kahvemizi içip yolumuza devam ediyoruz :)
Bu da ertesi günkü kahve keyfimiz ♥ 


Ve son olarak, hayatınıza dair her planınızda önce O'nu düşünüyorsanız ve hep yanında olmak istiyorsanız; ne mutlu ki aşkı yaşıyorsunuz demektir..

 ♥ ♥ 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder