8 Mart 2014 Cumartesi

bir dostluk hikayesi

İnsanlara güvenmek doğru mu yanlış mı diye tartışır olduk artık. Hatta çoğumuz güven duygumuzu iyiden iyiye kaybettik. Ama her insanın güvenebileceği, içinden geldiği gibi davranabileceği, birlikte gülebileceği, içini döküp rahatlayabileceği ve çekinmeden sarılıp ağlayabileceği dostları olmalı. Hepimizin hayatından bir sürü insan gelip geçmiştir mutlaka. Belki de çoğuyla yollarımız ayrılmıştır ancak içlerinden belki birkaç tanesiyle görüşüyoruzdur. Özellikle lise çağlarında daha sıkı dostluklar kazanıldığına inanırım ben. Çünkü üniversitede şahsi menfaatler daha fazla devreye giriyor ve ilişkiler çıkarlara bağlanıyor. Ben lisedeyken bir arkadaş grubumuz vardı, 4 kişiydik. Birlikte eğlenirdik, gülerdik ya da üzülürdük. Ama neredeyse her şeyi birlikte yaşardık. Öğretmenlerimiz dahil olmak üzere çoğu kişi dostluğumuzun mezuniyete kadar olduğuna inanırdı. Fakat biz kurduğumuz dostluk bağının sağlamlığına hep yürekten inandık. Bir şeye inanmanız, o şeyin gerçekleşeceği anlama gelir. Liseden mezun olduk, üniversiteyi bitirdik. Farklı şehirlerdeydik ama bağımızı hiç koparmadık. Bazılarımız üniversitelerine devam ediyorlar. Hatta akraba bile olduk :) İçimizden biri, diğerimizin abisiyle evlendi :) Bir diğeri de, evlenenin kardeşi olduğu için; üçü akraba oldu. Bence de biraz karışık oldu :) İş hayatına atıldık; mesleklerimiz aynı. Haftanın bir gününü mutlaka birbirimize ayırırız; hatta o gün genelde pazartesi olur (Ben bunu çok sonra fark etsem de hep pazartesiye denk geliyormuş). 

Buluştuğumuzda önce yiyecek bir şeyler hazırlarız.


Yani arkadaşlarım hazırlar ben de o sırada hoşuma giden bir şeyler bulur onları tırtıklarım :)




En güzel kısmı da hazırladıklarımızı yemek ♥ 


Son noktayı da kahveyle koyarız. Kahve içerken de dertlerimizi, hayatımızdaki olayları paylaşırız. Genelde ben konuşurum çünkü en çok benim hayatım bir hafta içinde değişir :) İlginç olaylar hep beni bulur :)



İyiki var dediğim insanlar gerçekten iyiki varlar :) Rabbime sonsuz kez şükürler olsun..

2 yorum:

  1. Lise arkadaşlıkları bir başkadır doğrusu...Hımmm yiyecekler de pek bir leziz görünüyor...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet çok başkalar gerçekten :) yiyeceklerin tadı, görüntüsünden daha lezizdi :))

      Sil