1 Şubat 2014 Cumartesi

geri dönüs


Baya uzun bir ayrılıktı bu seferki. Son postumun üzerinden 2 sene geçmiş. Zaman denilen kavram ne garip.. Yazacak, anlatacak o kadar çok şey var ki, neresinden yakalayıp aktarsam bilemiyorum. Ama en önemlisini paylaşmak isterim J
Hayatımın ve ahiretimin sevdasını buldum J Muhteşem bir aşk yaşıyorum. Hayatım boyunca yaşamadığım duygular yaşıyorum. Ben ondan önce nasıl yaşıyormuşum bilmiyorum ve bilmek de istemiyorum zaten. Onunla hayatım o kadar anlamlandı ki, sadece onun varlığı benim yaşamam için yeterli J bir buçuk senedir hayatımda ve hala ilk günkü gibi heyecanlanıyorum onu gördüğümde. Sesini duyduğumda, ilk günkü gibi mutlu oluyorum. Dilerim Rabbim hiç bozmasın ve herkese nasip etsin inşallah J yani sözün özü; bir buçuk senedir aklım bir karış havada yaşıyorum resmen boş vermişim dünyaya modundayım :D
Bu arada az önce gördüm ve hatırladım bir post yazmışım: Artık Bitmeli Şu Okul diye :D Şimdi de Keşke Bitmeseydi Şu Okul diye bir post yazasım var :D Meğerse ne kadar acıymış üniversite bitirmek :D İş hayatı anlatıldığından daha da zormuş meğer, hele ki özel sektör :/ Tabi devlet baba sağ olsun beni bünyesine kabul etmediği için :/ Velhasıl üniversiteyi bitirmek için kendimi parçaladım amma inanılmaz pişmanım şu anda. Her akşam bitkin bir halde eve gelmek ve ölü gibi yatağa kendimi bırakmak, bir saat uzandıktan sonra kalkıp kpss çalışmak hiç bana göre değilmiş. Çok şükür ki yemek yapmak temizlik yapmak gibi dertlerim yok. Dert diyorum gerçekten çok büyük sıkıntı benim kıpırdamaya halim kalmıyor bir de kalkıp yemek yapmak büyük imtihan gerçekten. Hayatını bu şekilde idame ettirenlere sabır (ben dahil). Siz sevgili dostlara esenlikler diliyorum.
Şimdilik bahsedeceklerim bu kadar. Daha sonra uzunca bir postta görüşmek üzere J

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder