15 Ekim 2011 Cumartesi

Grip; Burayı Hemen Terk Et !!


Hasta olmaktan nefret ediyorum! Özellikle de okul zamanı..
Geçen gün arkadaşlarla oturuyoduk. 2 tanesi grip olmuş. Biri sağ tarafıma diğeri de sol tarafıma oturdu. Kendimi tanıdığım için hasta olucağımın farkındaydım. Sanırım pek de dikkate almadım. Dalga geçtiler hasta edicez seni bilmem ne..Bu sabah boğaz ağrısı ve tıkanmış bir burunla uyandım, yataktan kalkamıyorum. O kadar halsiz ve bitkindim ki, sanırsın günlerce taş taşımışım. Hemen buldum o kızları ve ağzıma geleni söyledim. Arsız bi de dalga geçiyo "hahaha hasta mı oldun seenn, aa nasıl oldu kii." O an şeytanı dinleseydim,elimden kimse alamazdı onlarıı. Hayır, neden biyolojik silah olduğunu bile bile saldırıya geçersin ki. Nasıl bir sadistliktir bu anlamış değilim. Bugün de ben ayrılmadım yanından bi daha hasta olsun diye. Ama bende bu şans varken bu şekilde bir tek ben hasta olurum sanırım.
Velhasıl, bu havalara dikkat etmek gerek. Tamam güzel görünmek tabir-i caizse kokoş olmak benim de çok hoşuma gidiyo ama acısı çok fena çıkıyo yaa. He bir de en önemlisi biyolojik silahlardan uzak durmak gerek.Zira yanaştığın an saldırıya geçmeleri kaçınılmaz..

2 yorum:

  1. geçmiş olsun, biyolojik silahlanmaya da hayır diyelim :)

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler :) kesinliklee hayııırrr :)

    YanıtlaSil