11 Temmuz 2011 Pazartesi

Sayın Admin'ler




Sayın Facebook sayfa sahipleri (nam-ı diğer 'admin'ler );
Kişilik karmaşasından artık kurtulup kendinizi tanımalısınız. Nedir bu arkadaş ! "Günaydın herkese. Admin." Her önüne gelen bir sayfa açıyor zaten, yaptığınız ekstra bişey ya da çok zor bişey değil. Bi de kendi facebook profillerini yayınlıyorlar. Geçenlerde ilginç bulduğum bir sayfayı beğenmiştim. Güzel paylaşımları vardı. Ancak soğumam için sayfa sahibinin profilini yayınlaması yetti. Bi baktım sayfanın sahibi bir ergen. Yine aynı şekilde o da yazıyordu. "İyi geceler. Admin." Hayır yani yüksek mertebeye sahip değilsiniz ki. Evet bir sayfanız var ama çok zor bişey değilki sayfa sahibi olmak.
Bu yazdıklarıma içerleyenler olabilir aranızda ancak bence durum bundan ibaret. Sayfa sahibi olmak isteyenler varsa aranızda; lütfen rica ediyorum sağlıklı,hoş paylaşımları olan bir sayfa olsun ve lütfen işin içine kendi profillerinizi katmayın. Katsanız da "Admin." yazmayın. Hayır diyorsanız ki ben kendimi böyle tatmin ediyorum. O zaman bana laf düşmez. :)

2 yorum:

  1. Bir de "şu an da kaç kişiyiz? Kimler uyanık?" gibi garip durumlar var.:-o

    YanıtlaSil
  2. ayyy evet çok saçma durumlar bunlar :)

    YanıtlaSil